سامانه حمل و نقل درون شهری سندباد با وعدههای جذاب پا به عرصه گذاشت. رانندگان اسنپ و تپسی از وعدههای سندباد بسیار استقبال کردهاند.
تاکسی اینترنتی سندباد که اعلام کرد در ۱۷ فرودین امسال، ثبتنام رانندگان خود را آغاز میکند. تعدادی از کاربران راننده پس از این تاریخ جذب این سامانه شدند.
سندباد در آغاز و در شروع ثبتنام از رانندگان، نتوانسته در حد تبلیغات و انتظاراتی که برای مردم ایجاد کرده بود ظاهر شود.
از سوی دیگر، با توجه به حجم تبلیغات زیاد سندباد که در سال ۱۴۰۰ در تلویزیون پخش شد، به نظر میرسید که این شرکت میتواند خدمات قابل قبولی بهتر از اسنپ و تپسی به رانندگان و مسافران خود ارائه دهد. اما در حال حاضر سندباد علائم حیاتی ندارد.
پلتفرم جدید تاکسی آنلاین سندباد قرار بود با ارائه خدمات متفاوتتر از اسنپ و تپسی، از جمله بیمه کردن رانندگان، به رقیب جدی این دو شرکت تبدیل شود. اما حالا، پس از گذشت چندین ماه، از فعالیت این شرکت خبری نیست.
این سامانه با وعدههای متفاوتتر از اسنپ و تپسی توانست توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب کند. چرا که رانندههای این دو پلتفرم تاکسی آنلاین، به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب کشور، از عملکرد این دو شرکت گلایههای فراوانی دارند.
برخی از رانندگان اعلام کردند که تاکسی اینترنتی سندباد مدتی است فعالیتی ندارد و کسی پاسخگوی آنها نیست. علاوهبر آن مشخص نیست اپلیکیشن آن چه زمانی معرفی میشود و فعالیت رسمی خود را آغاز میکند
سندباد هنوز اپلیکیشن خود را معرفی نکرده و نمیدانیم که اپلیکیشن این سامانه چهعملکردی دارد. اما بهتر بود تا ثبتنام از طریق اپلیکیشن انجام میشد. به نظر میرسد روش تلفنی ثبتنام سندباد از رانندگان راضی کننده نبوده است و عدم پاسخ گویی سندباد در مراحل ثبت نام از نظر کاربران شروعی ضعیف برای سندباد است.
عملکرد ضعیف سنباد باعث شک کردن کاربران به وعدههای آینده سندباد مبنی بر اعطای بیمه تامین اجتماعی شد.
بیشتر بخوانید:
- سندباد برای ثبت نام رانندگانش اپلیکیشن معرفی کرد
- سندباد بازیگر جدید حوزه سامانه حمل و نقل آنلاین
- کیفیت شبکه مخابرات ایران در خطر؛ مدیر عامل شرکت از نداشتن درآمد ابراز نگرانی کرد
- هزار میلیارد تومان برای فیبرنوری؛ دولت پول مردم را به باد میدهد؟
- نشست زیرساخت اقتصاد دیجیتال، موانع و فرصتها توسط سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران برگزار شد
امتیاز شما به این مطلب