دیما به شبکه‌ جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست

لوکال پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ آژانس‌های تبلیغاتی مستقل در جهان می‌باشد که بیش از ۶۰ عضو دارد و در بیش از ۸۵ کشور جهان فعالیت می‌کند. عضویت دیما در لوکال پلنت، فرصت‌های بی‌نظیری را برای برندهای صادرکننده‌ی ایرانی در بازارهای جهانی به همراه خواهد داشت.

0
  • دیما به عنوان عضو جدید لوکال پلنت، با هدف برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات ۳۶۰ درجه‌ای شرکت‌های صادرکننده‌ ایرانی به شبکه‌ جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوست. از این پس فعالیت‌های دیما در عرصه‌ جهانی با عنوان «لوکال پلنت ایران» انجام خواهد شد.

    به گزارش همراه پرس به نقل از روابط عمومی دیما، لوکال پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ آژانس‌های تبلیغاتی مستقل در جهان است که بیش از ۶۰ عضو دارد و در بیش از ۸۵ کشور جهان فعالیت می‌کند. پیوستن دیما به لوکال پلنت، فرصت‌های بی‌نظیری را برای برندهای صادرکننده‌ ایرانی در بازارهای جهانی به همراه خواهد داشت.

    با کمک این شبکه‌ تبلیغاتی، دیما طرف حساب شرکت‌های ایرانی صادرکننده خواهد بود و اجرای تبلیغات را با بهترین آژانس‌های تبلیغاتی عضو لوکال پلنت در کشورهای مختلف پیش می‌برد. در این فرایند، تبلیغات برندها در هر کشور توسط بهترین آژانس تبلیغاتی محلی، زیر نظر دیما اجرا و برنامه‌ریزی و مدیریت خواهد شد.

    دیما به شبکه‌ جهانی آژانس‌های تبلیغاتی لوکال پلنت پیوستاهمیت پیوستن دیما به لوکال پلنت

    عضویت دیما در شبکه‌ جهانی لوکال پلنت، فرصت بی‌نظیری‌ است تا شرکت‌های ایرانی از طریق ارتباط مؤثر با آژانس‌های تبلیغات بومی دیگر کشورها، تبلیغات خود را در سراسر جهان اجرا و به بازارهای بین‌المللی ورود پیدا کنند. همچنین امکان بهره بردن شرکت‌های صادرکننده ایرانی از تخصص و تجربه‌ آژانس‌های تبلیغاتی در بیش از ۸۵ کشور دیگر از طریق این شبکه‌ بین‌المللی تبلیغات، از مهم‌ترین مزایای این عضویت است.

    به بیان دیگر از طریق دیما به عنوان عضوی از شبکه‌ لوکال‌پلنت، تبلیغات آنلاین و آفلاین برندهای ایرانی در کشورهای دیگر، به شکل مؤثر قابل برنامه‌ریزی و اجراست.

    فرناز واحدیان مدیر واحد بین‌الملل دیما درباره پیوستن به بزرگ‌ترین شبکه جهانی تبلیغات می‌گوید:

    با افتخار اعلام می‌کنیم گروه تبلیغات دیجیتال دیما به لوکال‌پلنت، بزرگ‌ترین شبکه‌ی بین‌المللی تبلیغات پیوسته است و از این پس، به عنوان همکار رسمی این شبکه، فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات تبلیغات ۳۶۰ درجه در ایران و سراسر جهان به شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی ادامه می‌دهد.

    وی ادامه داد:

    «خوشبختانه از زمان پیوستن دیما به لوکال‌پلنت، برنامه‌ریزی‌های مختلفی در جهت اجرای تبلیغات شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی آغاز شد. این کمپین‌های تبلیغاتی، با همکاری برترین آژانس‌های تبلیغاتی کشورهای مقصد در حال پیگیری است و پیش‌بینی ما، تمایل بیشتر برندهای ایرانی برای اجرای تبلیغات از طریق این شبکه‌ی بزرگ جهانی است.»

    معرفی لوکال پلنت

    لوکال‌پلنت با هدف پاسخ‌گویی به نیاز تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و با رویکردی ۳۶۰ درجه آغاز به کار کرد. لوکال پلنت مجموعه‌ای از عضویت شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی مستقل است که در کنار یکدیگر با اهدافی مشخص و نتیجه‌گرا به دنبال پاسخ‌گویی مشتریان‌اند.

    امروزه لوکال‌پلنت با بیش از ۶۰ عضو، خدمات متعددی به شرکت‌های بین‌المللی ارائه می‌کند و اعضای این شبکه‌ تبلیغاتی، با هدف اجرای پربازده‌ترین کمپین‌ها برای برندهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

    ویژگی‌های لوکال پلنت

    حضور کارآفرینان

    تمام اعضای شبکه‌ بین‌المللی لوکال‌پلنت، کارآفرین‌ هستند و با اهدافی تماماً تکنولوژیک و رویکردی دیجیتال‌ محور کار خود را آغاز و به این شبکه‌ گسترده‌ تبلیغاتی پیوسته‌اند.

    رویکرد ۳۶۰ درجه‌ای

    لوکال‌پلنت با هدف پوشش کامل و ۳۶۰ درجه‌ای تبلیغات آنلاین، به دنبال پاسخ‌دهی به تمام نیازهای تبلیغات دیجیتال شرکت‌های بین‌المللی است.

    شبکه‌ گسترده‌ بین‌المللی

    گستردگی لوکال پلنت، به کشور یا منطقه و یا قاره‌ای محدود نمی‌شود و به دنبال ایجاد ارتباط میان بازارهای بین‌المللی است. لوکال پلنت با داشتن ۶۰ عضو فعال در کشورها و قاره‌های مختلف، همچنان به دنبال گسترش خدمات خود در نقاط مختلف سراسر جهان است.

    از این پس دیما به واسطه پیوستنش به این شبکه جهانی، ارتباط میان بازارهای داخلی و بین‌المللی را ممکن کرده است. شرکت‌های صادرکننده ایرانی می‌توانند از طریق دیما به عنوان عضوی از لوکال پلنت، تبلیغات خود را به شکل مؤثر در کشورهای مقصد برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.