حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

0
  • ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

    حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران

    به گزارش همراه پرس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویس‌ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت کرده است. این نمایشگاه که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود، از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان است و ایرانسل در سالن ۷ آن حضور دارد.

    ایرانسل با ارائه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکه‌های تلویزیونی، سرویس «راویتو» به عنوان پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، سرویس «ریتم» به عنوان پلتفرم جامع انتشار موسیقی و موزیک استریم، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی، سرویس «سیمبا» به عنوان سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب و «پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا» به عنوان شبکه آموزش مجازی برای تمام فعالان آموزشی، در نمایشگاه رصتا مشارکت کرده است. همچنین «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، در این نمایشگاه حضور دارد.

    نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با رویکرد حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار می‌شود و اهدافی از جمله «اطلاع‌رسانی از آخرین دستاورد‌های حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی»، «حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر»، «ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان خدمات و محتوای رسانه‌ای در جهت ارتقاء کیفی»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا وسیما، ساترا و رسانه‌ها» و … را دنبال می‌کند.

    در این نمایشگاه تلویزیون‌های اینترنتی، طراحان پلتفرم، مراکز ارائه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌های صنایع خلاق، نهاد‌های مردمی، نرم‌افزار‌های رسانه‌ای، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، مراکز پژوهش، فناوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال، تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات رسانه‌های دیجیتال دانش‌آموزی و… میزبان علاقه‌مندان هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.