پیامرسانهای داخلی از جمله ایتا، آیگپ، بله و ویراستی از ساعتی پیش دچار مشکل شدهاند و از دسترس خارج شدهاند. به گزارش وزارت ارتباطات، بروز مشکل در تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت علت این موضوع بوده و تلاش میشود این اختلال تا ساعتی دیگر برطرف شود.
فهرست
بعضی از پیام رسانهای داخلی از دسترس کاربران خارج شدهاند
به گزارش همراه پرس، بررسیها نشان میدهد که برخی از پیامرسانهای داخلی از ساعتی پیش از دسترس کاربران خارج شدهاند. طبق اعلام کاربران فضای مجازی، ایتا، آیگپ، بله و ویراستی از ساعتی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه 11 اردیبهشت) از دسترس خارج شدهاند و کاربران دچار مشکل شدهاند.
روابط عمومی وزارت ارتباطات در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد یکی از دیتاسنترهای وزارت ارتباطات به مدت پنج دقیقه با مشکل تامین برق مواجه شده است. محمداحسان خرامید تأکید کرد که تلاش میکنند تا این اختلال تا یک ساعت آینده برطرف شود.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین اعلام کرد که بروز مشکل در تامین برق در یکی از مراکز زیرساخت علت این موضوع بوده و تلاش میشود تا این اختلال تا ساعتی دیگر برطرف شود. به گزارش ایسنا، کاربران فضای مجازی به برخی از پیام رسانهای داخلی از جمله ایتا، بله و ویراستی دسترسی نداشتند اما گزارش کاربران فضای مجازی حاکی از این است که شبکه اجتماعی آیگپ نیز از دسترس کاربران خارج شده است.
قطعی برق سرور پیامرسانهای داخلی برطرف شد
جعفرپور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت: زمان قطعی برق سرورهای پیامرسانها اندک بود و با تلاش تیمهای فنی، قطعی برق سرورها در مدت کوتاهی برطرف شد.
در پی قطعی برق در یکی از مراکز داده، برخی از پیام رسان های داخلی دچار اختلال شدند. مدت زمانی پس از قطعی برق، سرورها نیز دچار اختلال شدند که توسط تیم فنی برطرف شدند. تیم فنی همچنان در تلاش برای بازگرداندن سرویس ها به حالت عادی است. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد که این اختلال ها نادر نیستند و برخی از تمهیدات و تدابیر می توانند کیفیت خدمات را بهبود بخشند و اختلال های حداقلی را مدیریت کنند.
وی همچنین گفت: سرویسدهی مجدد سروها نیازمند زمان است و تیمهای فنی درحال تلاشند تا سرویسها به حالت عادی برگردند.
امتیاز شما به این مطلب
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
لینک کوتاه : https://zaya.io/h1xag