مدیرعامل دیجی اکسپرس خط مشی این شرکت را تمرکز بر نرم افزار و تکنولوژی های روز به جای سرمایه گذاری سنگین در زیرساخت های سخت افزاری عنوان کرد.
«علیشاد اعتضادی» مدیرعامل دیجی اکسپرس معتقد است که تمرکز بر نرم افزار و فناوری های نوین در کنار برون سپاری بخش های سخت افزاری، پایه های اصلی مقیاس پذیری سیستم لجستیک این شرکت را تشکیل می دهند. طبق اظهارات او، دیجی اکسپرس قصد دارد در آینده نزدیک خدمات لجستیک خود را به دیگر فعالان حوزه تجارت الکترونیک در ایران ارائه دهد.
وی دیجی اکسپرس را به عنوان بازوی لجستیکی دیجی کالا معرفی می کند و می گوید: «دیجی کالا در طول 15 سال گذشته، سیستم لجستیک خود را شکل داده بود. اما در نقطه ای قرار گرفت که می توانست لجستیک خود را به عنوان یک شرکت مستقل معرفی کند که در آینده امکان ورود به بازار تجارت الکترونیک ایران را هم پیدا می کند.»
پاشنه آشیل کسب وکارهای تجارت الکترونیک، لجستیک است و دیجی کالا در توسعه این بخش موفق عمل کرده است. به همین دلیل لجستیک به عنوان یکی از پایه های استراتژیک دیجی کالا مطرح شده که برای تقویت آن، شکل گیری یک شرکت مستقل و تخصصی احساس شده است.
اعتضادی، دیجی اکسپرس را یک شرکت تکنولوژی محور توصیف می کند و می افزاید: «با صحبت از لجستیک، ماشین و کامیون به ذهن همه می رسد. اما دیدگاه ما به جای تکیه بر سخت افزار، روی نرم افزار است و سعی داریم با استفاده از یک تیم نرم افزاری قوی، براساس تکنولوژی روز توسعه پیدا کنیم.»
گسترش خدمات دیجی اکسپرس به دیگر فعالان تجارت الکترونیک
مدیرعامل دیجی اکسپرس درباره ارائه خدمات این شرکت به سایر بازیگران حوزه تجارت الکترونیک گفت: «با استفاده از ظرفیت ایجاد شده، در حال ارائه خدمات به کل ایران هستیم. با توجه به سطح ارائه خدمت خوب دیجی اکسپرس، ما در آینده نزدیک قصد داریم این خدمت را به شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک نیازمند لجستیک ارائه کنیم.»
بیشتر بخوانید:
- سیدحسینی، مدیرعامل جدید تپسی
- دیوار با قیمتگذاری پویا، هزینه آگهیها را منصفانهتر میکند
- اُکالا رقیب جدی اسنپ در فروش آنلاین محصولات خوراکی
امتیاز شما به این مطلب