شرکت پونیشا به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرمهای فریلنسینگ در ایران، از لوگو و تگلاین جدید خود رونمایی کرد. این تغییرات در راستای ارتقای تجربه کاربری و تطابق با نیازهای روز فریلنسرها و کارآفرینان صورت گرفته است.
بیشتر بخوانید:
- افزونههای جدید دیوار، گامی بلند در ارتقای فرهنگ خرید آنلاین
- معافیت از کمیسیون کاربران راننده مبتلا به تالاسمی
به گزارش همراه پرس به نقل از دیجیاتو، به گفته مدیران پونیشا، لوگو و هویت بصری جدید نشاندهنده تغییر استراتژی شرکت از صرفهجویی اقتصادی به سمت دسترسی بهتر به استعدادهای برتر برای انجام پروژههای باکیفیت است.
پونیشا به عنوان یکی از پیشگامان حوزه فریلنسینگ در ایران، از لوگو و تگلاین جدید خود رونمایی کرد. این شرکت در راستای تحول دیجیتال و تطابق با نیازهای جدید بازار، تصمیم به بازتعریف هویت بصری برند خود گرفته است. مسعود حمیدزاده، مدیرعامل پونیشا، در این باره گفت: هدف ما ایجاد بستری پویا برای تعامل بهتر فریلنسرها و کارآفرینان است. با توسعه پلتفرم و وبسایت جدید، قصد داریم نقش فعالتری در بازار ایفا کنیم. وی تأکید کرد که تغییر لوگو و هویت برند، نشاندهنده حرکت پونیشا به سوی آیندهای نوین با رویکردی جسورانهتر است.
علی مقصود، مدیر بازاریابی پونیشا، درباره تگلاین جدید “کار نشد نداره” گفت: این عبارت انرژی و جامعیت بالایی دارد و بیانگر تغییر راهبرد ما از صرفهجویی به سمت دستیابی به برترین استعدادهاست.
به گفته نگار خاکسارپور، مدیر هنری پونیشا، لوگوی جدید با الهام از یک لبخند، نشاندهنده دوستانه بودن برند است. همچنین فرمهای سیال به طراحی انعطافپذیری بخشیده است.
بنابراین باتوجه به توضیحات مدیران دیجیاتو و گزارشهای منتشر شده، به نظر میرسد پونیشا با این تغییر و تحول، به دنبال تعامل بهتر با مخاطبان و دستیابی به اهداف راهبردی جدید خود است تا بتواند خدمات باکیفیتتری ارائه دهد.
شما میتوانید توضیحات بیشتر را در «توضیحات برند رفرشینگ پونیشا» مشاهده بفرمایید.
امتیاز شما به این مطلب