اسنپ چت امروز اعلام کرد که یک ادغام با ابزار لینک در بیو لینکتری را برای کاربران خود راهاندازی میکند. این شبکه اجتماعی تا به حال فقط به برندها و ستارگان و بهترین خالقان محتوا اجازه میداد تا لینکهای خود را در پروفایلهایشان قرار دهند. با این همکاری، هر کس با یک پروفایل عمومی میتواند لینکهای پروفایل لینکتری خود را در پروفایل اسنپچت خود نشان دهد.
بیشتر بخوانید:
این همکاری که در ماه آوریل اعلام شده بود، حالا به هر کاربر بالای 18 سال که یک پروفایل عمومی دارد، اجازه میدهد تا لینک پروفایل لینکتری (یا هر لینک دیگر) خود را در پروفایل اسنپچت خود قرار دهد. کاربران اسنپچت میتوانند به پروفایل عمومی خود بروند، روی ویرایش کلیک کنند و گزینه «وب سایت یا لینکتری» را انتخاب کنند تا لینکتری (یا هر لینک دیگر) خود را وارد کنند. البته لینکتری به پروفایلهای اسنپچت در سرویس خودش نمایش بهتر و جذاب تری را ارائه میدهد.
ابزار لینک در بیو همچنین به خالقان محتوا اجازه میده تا پروفایل اسنپچت خود را با یک آیکون شبکه اجتماعی و یک دکمه با عبارت «اسنپ من رو اضافه کن» (یا هر عبارت دلخواه دیگر) در صفحه لینکتری خود نشان دهند. علاوه بر این، لینکتری هم به صفحه اشتراک گذاری پیش فرض اسنپچت اضافه میشود.
به واسطه این همکاری، لینکتری هم سه ماه از سرویس لینکتری پرو را به کاربران اسنپچت ارائه میدهد. اشتراکهای حرفهای ویژگیهای اضافی مانند جمع آوری ایمیل و شماره تلفن، جاسازی آخرین توئیتها و ویدئوهای یوتیوب و قفل NFT را شامل میشود.
اسنپ نیز سعی دارد با گسترش برنامه به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات با خالقان محتوای شایسته بر اساس تعداد فالوئرها و بازدیدهای اسنپ، خالقان محتوای بزرگتر و مشهورتر را به سمت خود جذب کند. این شرکت همچنین ویژگی داستانهای عمومی را راهاندازی کرده است که به کاربران اجازه میده تا داستانهای خود را با همگان به اشتراک بگذارند. امروز، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که این برنامهها موفق به جذب خالقان محتوای مطرح مانند آدام وحید “Adam Waheed” شدهاند.
امتیاز شما به این مطلب