چند روز گذشته فردی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با قراردادن پست و استوری هایی از جنس مطالبه گری و اطلاع رسانی مدعی به سرقت رفتن لپ تاپ خود به دست یک راننده اسنپ شد و تیم پشتیبانی و مدیریت اسنپ را بی مسئولیت خطاب کرد، همراه پرس این موضوع را پیگیری کرده و امروز با شما میخواهیم این مسئله را بررسی کنیم.
در تاریخ 12 خرداد ماه 1401 فردی به اسم علی کمیلی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مدعی به دزدیده شدن لپ تاپش توسط یک راننده اسنپ شد و گفت: حوالی ساعت 4 بعد از ظهر بود که با خانومم برای خرید مبل داشتیم میرفتیم سمت شهرک ولیعصر و برای حرکت درخواست اسنپ دادم و ماشین با پلاکی که در اسنپ اعلام شده بود به سمت ما اومد.
ماشین راننده اسنپ پراید بود و صندلی های عقب فضای کمی داشتند و راننده اصرار کرد که کوله پشتی لپ تاپم رو روی صندلی جلو بزارم که عقب راحت تر بشینیم. و با اعتمادی که به اسنپ داشتم قبول کردم و بعد از اینکه به مقصد رسیدیم بلافاصله بعد از پیاده شدن راننده با سرعت عجیبی رفت.
این فرد در ادامه توضیح داد که با پشتیبانی اسنپ تماس گرفته و پشتیبانی از دادن شماره تلفن همراه راننده خودداری کردند و به ایشان گفته شده پشتیبانی اسنپ موضوع را پیگیری میکند و سپس بعد از مدتی مجدد اسنپ با کاربر تماس گرفته و گفته میشود که راننده این موضوع را قبول نمیکند و به اعلام کرده است که چیزی در ماشین جا نمانده است.
کمیلی مجدد اصرار میکند که شماره تلفن همراه راننده اسنپ را به او بدهند و پشتیبانی از این کار خودداری میکند و پیشنهاد میکند که شکایت از طریق مراجع قضایی انجام بشود.
وی با مراجعه به کلانتری شکایت را تنظیم میکند و پس از پیگیری های قانونی و جوابگو نبودن راننده قاضی حکم جلب را صادر میکند و به اسنپ اعلام میشود که حساب کاربری راننده را مسدود کنند اما طبق توضیحات این فرد اسنپ این کار را انجام نمیدهد و توجهی نمیکند.
کمیلی در آخر توصیه میکند که عزیزان خود را سوار ماشین های اسنپ نکنید و اسنپ را ناایمن توصیف میکند.
توضیح شرکت اسنپ در ارتباط با دزدی لپ تاپ توسط راننده اسنپ، تیم پشتیبانی پیگیر این موضوع بوده!
تیم اسنپ با پیگیری های همراه پرس توضیحات تکمیلی را که بعضی از صحبت های علی کمیلی رو نقض میکنه را ارائه دادند و گفتند: تیم امنیت سفر اسنپ از لحظهی دریافت گزارش کاربر مسافر، با جدیت موضوع را پیگیری کرد. حساب کاربری راننده را بلافاصله مسدود کردیم و با هر دو کاربر به طور مداوم در تماس بودیم. در نهایت با همکاری مراجع قانونی مشکل حل شد.
با توجه به اینکه کاربر راننده اتهام مذکور را نپذیرفته، صحتسنجی ادعای این دو کاربر نیاز به بررسی ضابط قضایی دارد و تیم حقوقی اسنپ نیز در این مسیر تمام همکاریهای لازم را خواهد داشت. در صورت اثبات ادعای مطرح شده، اسنپ تمام قد در کنار کاربر مسافر خواهد بود و جبران خسارت وارده را با اولویت بالا در دستور کار خود قرار میدهد.
امتیاز شما به این مطلب