اسنپ، یکی از بزرگترین شرکتهای تاکسی اینترنتی در ایران، در راستای ارتقای امنیت کاربران راننده خود، سرویس «امنیت سفر» را با قابلیتهای جدیدی بهروزرسانی کرده است. این بهروزرسانی با هدف افزایش امنیت و آرامش خاطر کاربران راننده و مسافران صورت گرفته است.
بیشتر بخوانید:
- فلایتودی، برترین فروشنده پروازهای امارات در ایران
- اسنپ با 92 درصد سهم بازار، پیشتاز تاکسیهای آنلاین ایران
به گزارش همراه پرس، در نسخه جدید «امنیت سفر» اسنپ، کاربران راننده میتوانند مشخصات، جزئیات سفر و موقعیت مکانی لحظهای خود را با افراد مورد نظر به اشتراک بگذارند. این قابلیت به خانواده و دوستان راننده امکان میدهد تا در صورت نیاز، مسیر و موقعیت او را در طول سفر دنبال کنند. پیش از این، امکان اشتراکگذاری سفر تنها برای مسافران در دسترس بود اما حالا رانندگان نیز میتوانند از آن بهرهمند شوند.
علاوه بر این، در صورت بروز مشکلاتی مانند تصادف، تهدید، سرقت یا درگیری، کاربران راننده میتوانند به سرعت و به آسانی با پلیس یا اورژانس تماس بگیرند. دکمههای «تماس با اورژانس» و «تماس با پلیس» این امکان را فراهم میکنند تا راننده بتواند در مواقع اضطراری، کمک لازم را دریافت کند.
قابلیت «ثبت گزارش اضطراری» نیز به عنوان یک راه ارتباطی سریع بین کاربران راننده و تیم «امنیت سفر» اسنپ در نظر گرفته شده است. این قابلیت فعلاً به صورت آزمایشی برای بخشی از رانندگان فعال شده و بهزودی برای تمامی کاربران راننده در دسترس خواهد بود.
برای استفاده از سرویس «امنیت سفر»، پس از پذیرش درخواست سفر و سوار شدن مسافر، گزینه «امنیت سفر» در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن کاربر راننده به شکل یک سپر قرمز نمایش داده میشود. همچنین با کشیدن فلش رو به بالا در قسمت جزئیات سفر نیز میتوان به این بخش دسترسی پیدا کرد.
نکته قابل توجه دیگر، نمایش پیامها و نکات آموزشی امنیتی در صفحه اصلی سرویس «امنیت سفر» است. اسنپ به طور مرتب، توصیههای لازم در خصوص رعایت موارد امنیتی هنگام سفر را به کاربران راننده ارائه میدهد تا از این طریق، به افزایش آگاهی و ایمنی آنان کمک کند.
با ارائه این امکانات جدید، اسنپ گامی دیگر در جهت عمل به تعهد خود برای ارتقای امنیت و آسایش کاربران برداشته است. انتظار میرود این اقدامات، منجر به بهبود تجربه سفر برای مسافران و رانندگان شود.
امتیاز شما به این مطلب