رویداد های استارتاپ ویکندی بهترین دورهمی برای فعالان حوزه کارآفرینی و کسب و کار های مجازی است، رویداد های استارتاپ ویکند بهترین گزینه است برای افرادی که ایده ای در ذهن خود دارند و میخواهند ایده خود را با استفاده از آزمون و خطا بسنجند و سپس جذب سرمایه کنند و ایده خود را اجرایی کنند.
قبل از شیوع بیماری کرونا در کشور رویداد های کارآفرینی در کل کشور برگزار میشد اما بعد از شیوع بیماری کرونا متاسفانه برگزاری این رویداد ها غیرممکن شد اما افراد به سمت کسب و کار های مجازی رفتند و آرام آرام به فکر کارآفرین شدن رفتند.
رویداد استارتاپ ویکند اصفهان 1400 که در آبان ماه در شهر زیبای اصفهان برگزار شد با استقبال زیادی از اصفهانی های عزیز روبرو شد.
این رویداد ابتدا در روز های 19 و 20 و نیمه ابتدایی روز 21 آبان با کلاس های آموزشی به همراه منتوران زحمت کش برگزار شد و در نهایت اختتامیه رویداد، ایده ها در نیمه دوم روز 21 آبان در کتابخانه مرکزی اصفهان شرکت کردند.
این رویداد امسال در اصفهان پذیرای نوجوانان و جوانان و بزرگسالان بود و با ایده های خدماتی و فروشگاهی راهی بلند همراه با موفقیت را آغاز کردند.
همراه پرس همراه رسانه ای رویداد استارتاپ ویکند 1400 اصفهان در 3 روز رویداد در جهت مصاحبه و انتقال تجربه و نظارت بر فعالیت افراد شرکت کننده و عوامل اجرایی مثل تیم اجرایی و منتوران و داوران شرکت کرده است.
این رویداد با موفقیت کارگاه های آموزشی خود را برگزار کرد و در تاریخ 21 آبان 1400 زمان سنجیدن ایده ها توسط داوران و سرمایه گذاران شد، اختتامیه رویداد در کتابخانه مرکزی اصفهان در ساعت 16:20 دقیقه با آغاز سخنان مجری توانمند جناب آقای آرش سروری رسما آغاز شد.
آرش سروری ابتدا از اولین رویداد استارتاپی حضوری در اصفهان پس از 2 سال (شیوع بیماری کرونا) اما همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز خوشحالی و امیدواری کرد و گفت: رویداد های استارتاپی در کشور از دهه 90 شروع شده و حدودا 8 یا 9 سالی هست که در حال برگزاری هستند و مورد توجه علاقه مندان این حوزه قرار گرفته و از نظر آموزشی و تجربی ثابت این رویداد ها ثابت کرده اند که میتوانند تاثیر گذار باشند.
وی همچنین نوجوانان و جوانان را به شرکت در این نوع رویداد ها دعوت کرد و اضافه کرد: این نوع رویداد ها نقطه شروع برای کارآفرینانی که اول راه هستند و نیاز به آموزش و در نهایت حمایت دارند پیشنهاد میکنم.
برنامه رویداد بدین صورت بود که ابتدا تیم ها توسط مجری محترم قرعه کشی میشدند و سپس به ترتیب ایده ها برای ارائه خود را آماده و در نهایت بر روی صحنه ارائه خود را روبروی داوران شروع میکردند. 7 سخنرانی انتقال تجربه در طول رویداد انجام شد و 10 تیم روبروی داوران ارائه میدهند و 3 تیم داوری ندارند و جذب سرمایه برای آنها از سرمایه گذاران انجام میشود. تایمی که برای ارائه و داوری در نظر گرفته شده بود 4 دقیقه ارائه ایده ها و 3 دقیقه داوری در نظر گرفته شده بود.
پس از اعلام برنامه رویداد توسط جناب سروری، قبل از اعلام اسامی تیم ها تشویق و معرفی تسهیلگران و داوران و منتوران انجام شد.
تیم ها
گیم ویکند: برگزاری رویداد استارتاپی برای نوجوانان
این کالا: فروشگاه اینترنتی 3بعدی
مجری تو: پلتفرم آنلاین مجری یابی
تاکسوز: یک محصول آتش ساز
نوبین نیوز: رسانه آموزش کارآفرینی نوجوان
میرزا: بازی آنلاین معرفی آثار باستانی در ایران
الوپایپینگ: پیدا کردن افراد تأسیساتی
کتب یار: پلتفرم آنلاین مدرسه یاب
پرومینو: آموزش برنامه نویسی
طلوع استعداد: استعداد یابی کودکان کار
پلاتین تاگ: برگزاری مسابقات بازی های آنلاین و فروش محصولات گیم
تویکیدس: آموزش برنامه نویسی آنلاین
هوشیار: شبکه اجتماعی استعداد های هوشمند
در مجموع 13 تیم در رویداد معرفی و تشویق شدند و سپس اولین سخنرانی انتقال تجربه توسط احمد کاظمی مدیر بازاریابی رویانو و علی معینی مدیر دیجیتال مارکتینگ رویانو به مدت زمان 10 دقیقه انجام شد.
ابتدا احمد کاظمی مدیر آژانس ارتباطات خلاق رویانو سخنرانی را شروع کرد و در ارتباط با تعداد شغل هایی که به واسطه استارتاپ ها ایجاد میشود و از آماری که متاسفانه نشان دهنده شکست 90 درصدی استارتاپ ها در کشورمان است صحبت کردند. پس از صحبت یک دقیقه ای جناب کاظمی، جناب آقای معینی در پیرو صحبت های جناب آقای کاظمی گفتند: این آمار بسیار ناراحت کنندست اما واقعا ذات استارتاپ ها باعث شکست آنها میشود یا اینکه عدم برنامه ریزی ممکن هست این اتفاق رو رقم بزند صد در صد که مورد دوم است و قصد ما این است که چند مورد را باهم بررسی کنیم تا بتونیم در کسب و کار خودمون تست کنیم و انشالله اون کسب و کار رو به نتیجه برسونیم و از مواردی مثل عدم نیاز مارکت به اون کسب و کار_برآورد سازی مالی در بودجه ها_نبود مزیت رقابتی_عدم وجود یک بیزینس پلن_قیمت گذاری خدمات_اشتباه در زمانبندی اجرایی کردن ایده.
دو سخنران رویانو ضمن آرزوی موفقیت و تأکید بر نترسیدن و ادامه دادن از مشکلات کسب و کار های آنلاین و معرفی خدمات شرکت خود صحبت کردند.
پس از پایان سخنرانی تیم رویانو جناب آقای مهدی طغیانی نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران دوم در صحنه حاضر شدند و سخنرانی خود را شروع کردند.
مهدی طغیانی : نوجوانان کارآفرین اصفهان یکی از مهمترین ظرفیت هایی است که باید حمایت بشود
مهدی طغیانی: نوجوانان کارآفرین اصفهان یکی از مهم ترین ظرفیت هایی است که باید حمایت بشود
وی نوجوانان کارآفرین اصفهانی را از ظرفیت هایی دانست که باید حتما از آنها حمایت کرد و از اهمیت برگزاری این نوع رویداد ها صحبت کردند، و با آرزوی سلامتی و موفقیت سخنرانی خود را به پایان رساندن.
مهدی طغیانی پس از پایان سخنرانی در جمع داوران و منتوران حاضر شد و چند ایده های تیم های ارائه دهنده را مشاهده کرد.
پس از صحبت های جناب طغیانی نوبت به سردبیر پایگاه خبری همراه پرس رسید و مهدی جعفری پس از حضور در صحنه صحبت های خود را شروع کرد.
مهدی جعفری : همراه پرس بازوی کسب و کار های آنلاین در رسانه هاست
مهدی جعفری: همراه پرس بازوی کسب و کار های آنلاین در رسانه ها است
مهدی جعفری از ایده همراه یار تا همراه پرس گفت و از آمادگی رسانه همراه پرس در جهت حمایت رسانه ای از ایده های نوجوانان کارآفرین رویداد خبرداد.
مهدی جعفری مدیر و بنیانگذار همراه پرس از تجربه 5 ساله خود گفت و پس از انتقال تجربه و صحبت چند دقیقه ای با آرزوی شادی و موفقیت برای تمامی تیم ها تریبون را برای شروع ارائه تیم ها در اختیار مجری رویداد قرار داد.
پس از ارائه هر ایده و سخنرانی یک قرعه کشی توسط مجری رویداد انجام میشود و اسم تیم اعلام میشود و قبل از سخنرانی اول قرعه کشی انجام و اولین تیم مشخص شد تا پس از سخنرانی سوم ارائه خود را انجام دهد.
قبل از شروع ارائه تیم اول ملاک های داوری اعلام شد:
- شفاف بودن ایده
- ضرورت و نیاز بازار
- مدل درآمدی
- شناخت بازار
- شناخت رقبا
- مدل بازاریابی
- تشخیص سرمایه مورد نیاز و هزینه ها
- کیفیت ارائه
- کار تیمی
تیم های استارتاپ ویکند اصفهان 1400
1_طلوع استعداد
طلوع استعداد تیمی از بچه های پرانرژی به همراه ایده های نو بودند که اولین ارائه را در رویداد داشتند.
موضوع ایده تیم طلوع استعداد هدفمند کردن و شکوفاسازی استعداد کودکان کار و وارد کردن آنها به بازار کار بود.
مشکلات | منع قانونی کار برای کودکان، عدم وجود زیر ساخت مناسب برای هدفمند کردن استعداد کودکان |
راه حل | طراحی یک سایت در جهت مهارت آموزی و کمک به شکوفایی استعداد کودکان کار، پوشش دهی مسئولیت اجتماعی سازمان ها، کمک به فعالیت کودکان کار در زمینه هایی که استعداد دارند |
روش کسب درآمد | فروش حق اشتراک به سازمان های متقاضی و تبلیغات در سایت |
اعتبار سنجی | اعتبار سنجی از طریق نتایج جست و جو و پرسش و پاسخ در بین کودکان کار |
هزینه ها | تبلیغات،طراحی سایت،نیروی پشتیبان،محل کار،زیرساخت مثل اینترنت |
استراتژی ورود به بازار | همکاری و مشارکت با موسسات فعال در حوزه کودکان کار و همکاری با مدارس و معرفی توسط بلاگر های مرتبط |
و پس از ارائه 4 دقیقه ای تیم طلوع استعداد روبروی داوران برای سوالات داوران حاضر شدند.
2_پرومینو
پرومینو تیمی که در حوزه برنامه نویسی فعالیت میکنند ارائه خود را بدون وقفه پس از تیم طلوع استعداد شروع کرد.
پرومینو یک پلتفرم چند منظوره برنامه نویسی است که نیرو های متخصص در حوزه برنامه نویسی آموزش میدهند و پرورش میدهند و سپس به سمت بازار کار واردشان میکنند.
مشکلات | دغدغه ورود به بازار کار برای برنامه نویسان 12 تا 24 سال و مشکلات استارتاپ ها در جهت جذب برنامه نویس |
راه حل | همراهی و آموزش ورود به بازارکار، معرفی برنامه نویسان به شرکت ها و استارتاپ ها، آموزش برنامه نویسی، ارتباط بین کارفرما و برنامه نویس |
مزیت رقابتی | سهولت در وقت، آموزش در کنار کار، آموزش بر اساس سن، توجه به شرکت ها و استارتاپ های تازه کار، آموزش برای کاریابی و بازاریابی، کاهش ریسک و … |
مشتریان ما | برنامه نویسان، مشاوران، شرکت ها، مدارس، کسب و کار های طراحی سایت و نرم افزار |
اعتبار سنجی | بااستفاده از جامعه آماری از برنامه نویسان و مدیران استارتاپ نیاز آنها را به ایده ما را نشان میدهد |
استراتژی ورود به بازار | تولید محتوا، برندسازی، تبلیغات حضوری و بازاریابی، تبلیغات رسانه ای |
جریان های درآمدی | کدهای آماده، دوره آموزشی، دوره تخصصی، معرفی به بازارکار، کوچ |
هزینه ها | سئو، تبلیغات، نیروی انسانی، دفتر، اینترنت |
و پس از ارائه 4 دقیقه ای تیم پرومینو روبروی داوران برای سوالات داوران حاضر شدند.
3_هوشیار
پرومینو تیمی که در حوزه کشف استعداد فعالیت میکنند ارائه خود را به عنوان تیم سوم شروع کرد.
هوشیار ایده ای بود که در زمینه راهنمایی و مشاوره به دانشجویان در جهت تعیین هدف و مشکلات سردرگمی آنها کمک میکرد
مشکلات | سردرگمی افراد دانشجو در زمان تحصیل و شک کردن به تلاش های خود و اهداف |
راه حل | ایجاد تست های روانشناسی به صورت آنلاین،مشاوره و راهنمایی،کمک به شکوفایی استعداد و … |
مزیت ها | خلق جامعه تعاملی،هدف گذاری تعاملی،خلق رابطه مکمل بر اساس تیپ شخصیتی،خلق راه |
بازار هدف | دانشجویان کشور |
مدل درآمدی | تبلیغات،فریمیوم |
هزینه ها | نیروی انسانی،هاست و دامین،دفتر کار،تبلیغات |
استراتژی ورود به بازار | بازاریابی دهان به دهان، مشارکت با شرکت های مرتبط و کلیدی |
و پس از ارائه 4 دقیقه ای تیم هوشیار روبروی داوران برای سوالات داوران حاضر شدند.
4_مجری تو
مجری تو به عنوان تیم چهارم در رویداد وارد صحنه شد و ارائه خود را شروع کرد.
مجری تو ایده پلتفرم آنلاین مجری یابی بود که شما میتوانید در این پلتفرم مجری دلخواه خود را با فیلتر های مورد نظر خود انتخاب کنید.
مشکلات | گران بودن مجری،دسترسی نداشتن مستقیم به مجری دلخواه،نداشتن وقت کافی برای انتخاب مجری،عدم دسترسی به مجری توانمند،عدم کسب درآمد کافی توسط مجری،نبود آموزش کافی برای مجریان،دیده نشدن بعضی از مجریان |
راه حل | معرفی مجریان و رزومه کاری به همراه فیلم نمونه کار،قابلیت درخواست مدارس و مراکز فرهنگی،فراهم کردن بستر آموزشی برای مجریان |
ارزش پیشنهادی | تقویت برند،درآمد زایی،آموزش باکیفیت،کاهش هزینه،سفارشی سازی،دسترسی آسان |
مدل درآمدی | حق اشتراک مجری،تبلیغات،پورسانت حق الزحمه مجریان،آموزش |
اپ مجری تو | دسته بندی مجریان،رزومه،پشتیبانی،نظرسنجی،آموزش |
ساختار هزینه | هاست و دامین،تبلیغات،نیروی انسانی،سایت و اپ،هزینه مشاوران خارجی،هزینه اخذ مجوزات،هزینه تولید محتوا،هزینه برنامه نویس،بازاریابی |
5_تاکسوز
تاکسوز که محصولی آتش زا را به میدان آوردند به عنوان تیم پنجم ارائه خود را آغاز کردند.
مشکلات | سختی روشن کردن آتش،استفاده از مواد شیمیایی،اسیب زا بودن محصولات مشابه،عدم ماندگاری طولانی |
راه حل | ارائه محصول بهینه،استفاده از مواد بازیافتی |
ارزش پیشنهادی | بازیافت و کمک به محیط زیست،توانایی ایجاد شعله،کم حجم |
بازار هدف | طبیعت گردان و کوهنوردان،علاقه مندان به پخت غذا های ذغالی،افراد در معرض سانحه |
جریان درآمدی | فروش کالا در سه بسته بندی تجاری و سخاوت و مهربانی |
هزینه ها | مواد اولیه،دستگاه سازی،حمل و نقل،بسته بندی |
6_نوبین نیوز
نوبین نیوز تیم ششمی بود که با قرعه کشی بعد از داوری تیم تاکسوز در برابر حضار حاضر شدند.
ایده نوبین نیوز در ارتباط با راه اندازی یک رسانه تخصصی کارآفرینی نوجوانان بود.
مشکلات | عدم وجود رسانه تخصصی در حیطه کارآفرینی نوجوان،نبود بستری برای دیده شدن نوجوانان |
راه حل | راه اندازی خبرگزاری و رسانه آنلاین در حیطه کارآفرینی، مشارکت جوانان در این رسانه |
ارزش های پیشنهادی | سرعت در اطلاع رسانی،ایجاد بستری برای ارائه مهارت ها،راحتی دسترسی،صداقت در خبرگزاری |
هزینه ها | اینترنت،وسایل تولید محتوا،هاست و دامین،تبلیغات،نیروی انسانی |
شرکای تجاری | برگزار کنندگان رویداد های کارآفرینی |
جریان درآمدی | رپورتاژ،تبلیغات،جریان سازی خبری |
منابع اصلی | شبکه های اجتماعی،رویداد ها،سایت |
7_این کالا
فروشگاه اینترنتی 3بعدی با نام این کالا هفتمین ایده ای بود که ارائه خودش رو اجرا کرد.
این کالا یک فروشگاه اینترنتی 3 بعدی میباشد که شما میتوانید در این فروشگاه به صورت مجازی بچرخید و محصولات دلخواه خود را لمس کرده و خرید کنید که این کار بسیار به خرید مشتریان فروشگاه های فیزیکی و مجازی میتواند کمک کند.
مشکلات | خرید اینترنتی ناموفق و خطا در خرید،خسته کننده بودن فرآیند خرید |
راه حل | حق انتخاب روش خرید برای مشتری،تور مجازی فروشگاه از طریق شبیه ساز،محصولات سه بعدی و جانمایی در مکان |
بازار هدف | کاربران انبوه اینترنت،فروشگاه های اینترنتی،فروشگاه های فیزیکی،تولید کنندگان |
مدل درآمدی | فروش پلتفرم به فروشگاه های اینترنتی،فروش پلتفرم به فروشگاه های فیزیکی،فروش پلتفرم به تولید کنندگان،دریافت کمیسیون فروش،دریافت اسپانسر |
استراتژی ورود به بازار | صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ همکاری و استفاده از بازاریابی شبکه ای،همکاری با باشگاه هواداران ورزشی مثل سپاهان،برگزاری همایش برای اتحادیه موبایل و کامپیوتر |
هزینه ها | تبلیغات و بازاریابی،توزیع و لجستیک،نیروی انسانی،تجهیزات دفترکار،زیرساخت،توسعه پلتفرم،تولید محتوا |
طرح توسعه | امکان تست و خرید در محل،تولید محتوای حرفه ای با تجهیزات بروز،بهینه سازی موتور جست و جو و استور ها |
8_میرزا
میرزا تیم هشتم که با ارائه ای متفاوت از دیگر ارائه ها وارد صحنه شد ابتدا با پخش انیمیشنی از کار خود که فعالیت کلی این ایده را توصیف میکرد ارائه خود را شروع و سپس ارائه اصلی با صحبت های پرزنتور شروع شد.
میرزا یک بازی ویدیویی است که میتواند با استفاده از بازی و طراحی انیمیشن کمک به افزایش آمار گردشگری و افزایش سطح معلومات از آثار تاریخی برای سنین مختلف بشود.
مشکلات | کاهش آمار گردشگری،شناخت آثار ناشناخته،بازی های بدون تحرک،ایجاد هویت ملی |
راه حل | اضافه کردن سرگرمی و احساسات،تکنولوژی واقعیت افزوده |
ارزش پیشنهادی | آگاهی بخشی تاریخی،تجربه لذت AR،معرفی آثار ناشناخته،هویت بخشی فرهنگ ایرانی اسلامی،هدایای درون برنامه ای،تحرک و هیجان |
پذیرندگان آغازین | نوجوانان 14 تا 18 سال،بازدید کنندگان روزانه عالی قاپو و چهل ستون،کاربران کافه گیم های نزدیک مکان های تاریخی |
جریان درآمدی | تبلیغات،فروش محصولات اختصاصی(فروش کاربری اختصاصی و سناریو نویسی و همکاری با شرکت های بین المللی)،پرداخت درون برنامه ای،فروش محصولات فیزیکی(برگزاری رویداد و ایجاد دستگاه بازی اختصاصی)، |
ساختار هزینه | برنامه نویسی و توسعه،پژوهش و سناریونویسی،گرافیک و انیمیشن،اجاره دفتر،اینترنت |
9_گیم ویکند
استارتاپ گیم ویکند نوجوان ها برای کارآفرینان نوجوان فردا به عنوان نهمین تیم وارد صحنه شد و با اجرای دلنشین خود ارائه خود را آغاز کرد.
مشکلات | عدم پرورش نوجوانان کارآفرین،نداشتن آموزش کاربردی و منتورینگ |
راه حل | برگزاری استارتاپ ویکند گیم نوجوان آموزش کارآفرینی |
ارزش پیشنهادی | تمرکز بر روی رنج سنی نوجوان،ایجاد فضای متناسب با علایق و نیازهای نوجوانان،آموزش بازی محور در فضای کارآفرینی نوجوان،توانمندسازی نوجوانان در بعد های کسب و کار و کارآفرینی،ایجاد بانک اطلاعاتی برای پرورش شناخت استعداد های نوجوانان |
مشتریان | گروه سنی نوجوانان که به حوزه های کارآفرینی و استارتاپ علاقه دارند |
جریان درآمدی | اسپانسر،هزینه ثبت نام،فروش بسته های آموزشی |
هزینه های اولیه | تبلیغات،تدارکات،نیروی انسانی |
10_الوپایپینگ
الوپایپینگ آخرین ایده ای بود که دربرابر داوران ارائه داد و ایده به این صورت بود که شما میتوانید با استفاده از این پلتفرم افراد متخصص برای تعمییر تاسیسات ساختمانی خود پیدا کنید و در سریع ترین زمان به همراه ضمانت و مقرون صرفه بودن هزینه خدمات و با خیال راحت تاسیسات خود را تعمیر کنید.
از مزیت های این ایده میتوانیم به قیمت مناسب خدمات،اعتماد به ضمانت خدمات،تعمیر انواع تاسیسات ساختمانی.
راه های درآمدی این ایده میتوانیم به هزینه های ثبت سفارش،متنوع بودن تعرفه های خدماتی،درخواست تکنسین،پورسانت از خدمات تکنسین اشاره کنیم.
و هزینه های این ایده به پشتیبانی پلتفرم و سایت،تبلیغات،نیروی انسانی،اجاره مکان،طراحی پلتفرم،خرید تجهیزات ختم شد.
پس از ارائه تیم الوپایپینگ 3 تیم برای جذب سرمایه روبروی سرمایه گذاران ارائه دادند.
تیم های کتب یار،پلاتین تاگ و تویکیدس سه تیمی بودند که دربرابر سرمایه گذاران برای جذب سرمایه ارائه دادند.
تیم پلاتین تاگ
تیم تویکیدس
تیم کتب یار
پس از ارائه سه تیم کتب یار و پلاتین تاگ و تویکیدس از سخنران بعدی دعوت شد، جناب آقای رضا روغنی مدیر عامل عموکالا سخنران بعدی رویداد استارتاپ ویکند بودند.
عموکالا بزرگترین و محبوب ترین فروشگاه آنلاین در اصفهان میباشد.
رضا روغنی با وعده حمایت از نوجوانان کارآفرین اصفهان توسط عموکالا و دعوت از یکی از تیم های رویداد برای همکاری با عموکالا سخنرانی هیجان انگیزی را در این رویداد داشتند.
رضا روغنی : ما باید از خودمان شروع کنیم تا اصفهان پیشرفت کند
رضا روغنی: ما باید از خودمان شروع کنیم تا اصفهان پیشرفت کند
وی از مشکلات کارآفرینان اصفهانی و از اهمیت همکاری بازیگران این اکوسیستم برای پیشرفت سطح کارآفرینی اصفهان هم صحبت کردند.
پس از سخنرانی جناب روغنی نوبت به برجسته ترین و موفق ترین کارآفرین اصفهان جناب آقای مسعود صرامی رسید.
ایشان هم از مشکلات کارآفرینان اصفهانی و نقش موثر همکاری افراد با یکدیگر برای موفقیت تمام افراد یک جامعه و چند نکته را برای شروع کار نوجوانان کارآفرین رویداد صحبت کردند.
مسعود صرامی : کارآفرینی موفق است که بتواند بر جامعه خود تأثیر مثبت بگذارد
مسعود صرامی: کارآفرینی موفق است که بتواند بر جامعه خود تأثیر مثبت بگذارد
پس از سخنرانی های دلنشین نوبت به تقدیر و تشکر از تیم داوران،منتوران،تیم اجرایی،رسانه،مهمانان ویژه رسید.
تقدیر و تشکر از داوران رویداد
تقدیر و تشکر از تیم منتوران رویداد
تقدیر و تشکر از تسهیلگران و مجری رویداد
تقدیر و تشکر از تیم اجرایی رویداد
پس از تقدیر و تشکر از تیم های اجرایی و داورن و … لیست ایده های برتر از دید داوران آماده شده بود و با استرس های فراوان مجری رویداد جناب آرش سروری بالاخره برندگان رویداد استارتاپ ویکند 1400 اصفهان معرفی شدند.
تمامی تیم ها (تمامی ایده هایی که در این رویداد شرکت کرده بودند) توسط شرکت ذات هلدینگ حمایت میشوند و 3 تیم برنده جدا از دریافت حمایت های ذات هلدینگ از طرف شرکت ژاکت پک هایی آماده شده بود و به عزیزان ارائه شد و تیم اول از طرف شرکت هدهد لوح یادبودی دریافت کردند و از طرف جناب محمد نمکی زاده مدیرعامل شرکت نوید پمپ اسپادان به تیم های برتر برای هر یک از اعضای تیم مبلغی را هدیه دادند.
تیم های برتر طبق نظر داوران:
تیم اول: میرزا
تیم دوم: مجری تو
تیم سوم: طلوع استعداد
تیم همراه پرس ضمن تبریک به تیم های برنده از تمامی تیم های شرکت کننده در رویداد استارتاپ ویکند 1400 اصفهان حمایت رایگان انجام میدهد.
امتیاز شما به این مطلب