مدیرعامل شرکت تولیکا و نایبرئیس انجمن برندهای پوشاک در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس حاضر شد و درباره فعالیتهای این شرکت و اهمیت اقتصاد پوشاک در کشور با هاب رسانه اینوتکس گفتوگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری همراه پرس به نقل از ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۴، نیما عظیمدوست تحصیلات خود را در رشته مهندسی برق گذرانده و به همین خاطر اینوتکس را یکی از بزرگترین رویدادهای فناورانه در کشور خواند. عظیمدوست، چند سالی است که در حوزه پوشاک فعالیت میکند و معتقد است صنعت پوشاک با رشد فناوریها توسعه یافته و میتوان نسبت به آینده آن در کشور امیدوار بود.
او در مورد برند تولیکا گفت: «بیش از ۳۰ سال از عمر برند تولیکا میگذرد و این برند را میتوان بزرگترین برند ایرانی پوشاک زنانه در کشور بدانیم. در ۴ سال اخیر، تولیکا سعی کرده بهروز شود و ما از اینکه بخواهیم تولیدکننده صرف پوشاک باشیم، گذر کردهایم و تلاشمان این است که بتوانیم برندی جهانی داشته باشیم و اعتمادبهنفس را به مصرفکنندگان برند تولیکا هدیه بدهیم.»
عظیمدوست، افزود: «صنایع مختلف با یکدیگر فرق میکنند. در صنعت پوشاک زیباییشناسی اهمیت ویژهای دارد و فروش کالای پوشیدنی از طریق اینترنت با چالشهای بسیاری همراه است با اینحال ما با استفاده از فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تلاش میکنیم بهترین کالا را از طریق اینترنت به دست مصرفکنندگانمان برسانیم.»
او در ادامه گفت: «ما شرکتی را در کانادا تاسیس کردهایم و محصول شناخت سایز از طریق هوش مصنوعی را در این شرکت ساختهایم. این محصول که از دقت بالایی برخوردار است، تا چند ماه قبل هم در کشور کار میکرد اما به دلیل تحریمها دیگر در ایران قابل استفاده نیست. به همین خاطر، ما تصمیم گرفتهایم که این محصول را بومیسازی کنیم تا مشتریانمان بتوانند لباس مورد نظرشان را پرو کنند و انتخابهای مناسبتری داشته باشند.»
امتیاز شما به این مطلب