جشنواره روابطعمومی فناورانه در شش محور اصلی شامل بوت کمپ روابطعمومی، کلیات و مقدمات روابطعمومی، رسانه در عصر هوش مصنوعی، مدیریت ارتباط با رسانهها در روابطعمومی، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و تبلیغات بازرگانی به بحث و گفتگو میپردازد.
بیشتر بخوانید:
- حمایت معاونت علمی از مراکز نوآوری درون سازمانی و ایدههای نوآورانه شرکتی
- همافزاکردن بخشهای اجرایی و نقش آفرین کردن مردم در امر محرومیتزدایی به کمک «آبادیران»
علاوه بر این، سه پنل تخصصی با موضوعات همزیستی روابطعمومی با دنیای رسانهها، تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری و مدیریت بحران در روابطعمومی؛ چالشها و تجربهها نیز در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.
جشنواره روابطعمومی فناورانه تنها به ارائه مباحث علمی و تخصصی محدود نمیشود، بلکه بخشهای متنوع و جذابی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. از جمله این بخشها میتوان به انتشارات، خبرگزاریها، سرگرمیهای ارتباطی، بخش فناوری و مسابقه ایدهها، نمایش دستاوردها و آثار دانشجویان، تجربه کسبوکارها و پارک علموفناوری و انجمنها و اتحادیههای صنفی و دانشجویی کشوری اشاره کرد.
برگزاری نخستین جشنواره فناورانه روابطعمومی کشور، گامی مهم در راستای ارتقای دانش، مهارتها و بهروزرسانی اطلاعات فعالان این حوزه به شمار میرود. بدون شک، تبادل ایدهها و تجربیات در این رویداد، به ارتقای سطح کیفی فعالیتهای روابطعمومی در ایران و همسویی هرچه بیشتر آن با نیازها و الزامات عصر حاضر کمک شایانی خواهد کرد.
جشنواره روابطعمومی فناورانه از 22 اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت 5 روز در دانشگاه علامه طباطبایی دایر خواهد بود.
بیشتر بخوانید:
امتیاز شما به این مطلب