ابزار ارسال بازخورد که در تمام برنامههای موبایلی گوگل یافت میشود، اخیراً بازطراحی شده تا تجربهای گام به گام و تا حدی گفتگو محور را ارائه دهد. این بازطراحی در حال حاضر در اکثر برنامههای اندروید و برخی برنامههای iOS مانند Gmail، Google Play، جستجو و جِمینی در دسترس است.
پیش از این، با کلیک بر روی ارسال بازخورد صفحهای تمام صفحه با انتخابگر حساب، کادر متنی بزرگ و امکان ضمیمه کردن اسکرین شات و گزارشهای سیستم باز میشد.
اما در طراحی جدید، فرآیند ارسال بازخورد به صورت گام به گام و با استفاده از رابط کاربری سادهتر انجام میشود. در این روش، کاربر ابتدا به چند سوال پاسخ میدهد، سپس میتواند اسکرین شات خود را ویرایش کند و در نهایت نظرات خود را به اشتراک بگذارد.
در مورد فروشگاه Google Play، گوگل از کاربر میپرسد که آیا میخواهد مشکلی را گزارش کند یا ایدهای را پیشنهاد دهد. پس از آن، کاربر به کادر متنی با امکان استفاده از ورودی صوتی و ضمیمه کردن اسکرین شات (با ابزارهای ویرایش) هدایت میشود.
آخرین گام این است که کاربر به Google اجازه دهد تا برای اطلاعات یا بهروزرسانیهای بیشتر با او تماس بگیرد.
بیشتر بخوانید:
- هوش مصنوعی گوگل و راستیآزمایی: چرا باید اطلاعات هوش مصنوعی را قبل از باور کردن در گوگل سرچ کنید؟
- انقلاب هوش مصنوعی در نقشه گوگل: تجربهای جدید با توصیههای هوشمند
- رویداد معرکه؛ فرصتی برای استارتاپها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ برای معرفی محصولات و خدماتشان به مخاطبان
امتیاز شما به این مطلب