گروه گلرنگ، یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی ایران، قصد دارد با سرمایهگذاری در مجموعه «اُفود»، وارد بازار سفارش آنلاین غذا شود. این خبر میتواند رقابت در این بازار را که در حال حاضر تحت سلطه اسنپفود است، جدیتر کند.
گروه گلرنگ پیش از این نیز در حوزه فناوری اطلاعات سرمایهگذاریهایی داشته است. این شرکت در استارتاپهایی مانند تارا، اکالا و دارتیل سرمایهگذاری کرده است. ورود گلرنگ به بازار سفارش آنلاین غذا میتواند این بازار را به سمت رقابت بیشتر و ارائه خدمات بهتر به کاربران سوق دهد.
اسنپفود در حال حاضر بازیگر اصلی بازار سفارش آنلاین غذا در ایران است. این شرکت سهم عمدهای از بازار را در اختیار دارد و رقبای آن نتوانستهاند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند. ورود گلرنگ به این بازار میتواند اسنپفود را به چالش بکشد و رقابت را در این حوزه افزایش دهد.
هنوز اطلاعات زیادی در مورد مجموعه «اُفود» منتشر نشده است. این مجموعه قرار است از همان ابتدای فعالیت خود امکان سفارش غذا، شیرینی و سوپرمارکت را فراهم کند. همچنین گفته شده است که این مجموعه روی دارککیچن و دارک استور (رستورانها و سوپرمارکتهایی که فقط سفارش بیرونبر آنلاین دارند) تمرکز خواهد کرد.
ورود گلرنگ به بازار سفارش آنلاین غذا میتواند این بازار را به سمت رقابت بیشتر و ارائه خدمات بهتر به کاربران سوق دهد. باید دید که این شرکت با چه برنامهریزی و استراتژی وارد این بازار میشود و آیا میتواند به رقیب جدی برای اسنپفود تبدیل شود یا خیر.
نظر شما با ورود استارتاپ گروه گلرنگ به بازار سفارش آنلاین غذا چیست؟
همچنین بخوانید:
- قطاربار، راهاندازی سرویس انقلابی حمل و نقل با سرعت ریلی
- اسنپ برای نابینایان و کمبینایان دسترسپذیر شد
- دولت و پارک علم و فناوری پردیس از کارخانه نوآوری آزادی حمایت میکنند
امتیاز شما به این مطلب