در یک رقابت نفسگیر بین دو پلتفرم برتر فروش آنلاین محصولات خوراکی در ایران، خرده فروشی اُکالا موفق شد رکورد فروش روزانه اسنپ را شکسته و جایگاه خود را به عنوان یک رقیب جدی در این بازار تثبیت کند.
به گزارش همراه پرس، بر اساس گزارشهای منتشر شده، اُکالا در کمپین تخفیفی اسفند ماه خود، موفق به ثبت 127,400 فاکتور فروش روزانه شد. این رقم، رکورد پیشین 109,000 فاکتور اسنپ را پشت سر گذاشت. مهدی اعتمادی، مدیر ارشد رشد و بازاریابی اُکالا، این موفقیت را نشانهای از رشد 30 درصدی شرکت در ماه اخیر عنوان کرد. وی ثبت این رکورد جدید در صنعت فروش آنلاین محصولات خوراکی را یکی از دستاوردهای مهم این کمپین تخفیفی دانست.
اعتمادی همچنین از همکاری موثر تامین کنندگان با اُکالا در این کمپین تقدیر کرد و گفت: «فروش آنلاین تامین کنندگانی که در کمپین مشارکت داشتند، علاوه بر افزایش 10 برابری، از فروش حضوری آنها نیز پیشی گرفت.» این موضوع، علاقمندی برندها را برای مشارکت در کمپینهای آینده اُکالا دو چندان کرد.
از سوی دیگر، شرکت اسنپ امکان صحت سنجی ادعای اُکالا را نداشت. با این حال، واضح است که اُکالا به عنوان یک رقیب جدی برای اسنپ در بازار آنلاین محصولات خوراکی ظهور کرده است. اسنپ که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد، تقریباً تا قبل از ورود اُکالا بدون رقیب بود. اما اکنون با چالشی جدی از سوی اُکالا مواجه شده است.
بیشتر بخوانید:
- معرفی دستیار هوشمند ارز دیجیتال بایتیکل
- زارعپور: ۹۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شدهاند
- نگاهی به گزارش جذاب فیلیمومدرسه در سال ۱۴۰۲
امتیاز شما به این مطلب