دانشبنیانها در مسیر برندسازی، در نشست بررسی چشمانداز شرکتهای دانشبنیان در برنامه هفتم توسعه که صبح امروز در کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی استان تهران برگزار شد، ابوالفضل عباسی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای دانشبنیان، از برنامه این انجمن برای برندسازی کالاهای شرکتهای دانشبنیان خبر داد.
حمایت همهجانبه از 700 شرکت دانشبنیان
عباسی با اشاره به تشکیل 9 کارگروه در این انجمن، گفت: هدف از تشکیل این کارگروهها، عقد قرارداد با مجموعه سازمانها و ارائه خدمات تخصصی به شرکتهای دانشبنیان است.
وی در ادامه به انعقاد قرارداد با یک شرکت دانشبنیان با 509 نیروی انسانی و کارشناس اروپایی اشاره کرد و افزود: آمادگی داریم تا کالای این شرکت را به صورت رایگان برند اروپایی کنیم.
رسالت انجمن صنفی: حمایت از برندسازی شرکتهای دانشبنیان
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای دانشبنیان، رسالت این انجمن را حمایت از برندسازی محصولات شرکتهای دانشبنیان دانست و اظهار داشت: این انجمن توانایی برندسازی 700 شرکت را دارد.
وی در پایان با اشاره به شرکت دانشبنیانی که در زمینه ساخت دست مصنوعی حرف نخست جهان را میزند، از برنامه این انجمن برای حمایت از این شرکت و محصولات آن خبر داد.
عباسی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس، شرکتهای دانشبنیان ایرانی به جایگاه واقعی خود در عرصه علم و فناوری دست پیدا کنند.
برندسازی محصولات شرکتهای دانشبنیان، اقدامی مهم در جهت ارتقای جایگاه این شرکتها در بازارهای داخلی و خارجی است. این اقدام نه تنها به افزایش سهم بازار این شرکتها کمک میکند، بلکه زمینه را برای صادرات محصولات دانشبنیان ایرانی و ارزآوری برای کشور فراهم خواهد کرد.
حمایت انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای دانشبنیان از برندسازی محصولات این شرکتها، گامی مثبت در جهت تحقق این اهداف است. امیدواریم با ادامه این روند و حمایتهای همهجانبه از شرکتهای دانشبنیان، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شرکتها در عرصه علم و فناوری باشیم.
بیشتر بخوانید:
- حمایت از استارتاپهای فناوری اطلاعات، خواسته نماینده ارامنه مجلس شورای اسلامی
- «ازکی» رفع تعلیق شد: اطلاعات جدید از بیمهنامه ازکی
- تکذیب هک آبان تتر؛ هیچ هکی صورت نگرفته و تمامی اطلاعات کاملاً امن است
امتیاز شما به این مطلب