پیامرسان ایتا که گویی با چالشی عمیق روبرو شده، در یک هفته گذشته دو بار طعم تلخ اختلال و قطعی را چشیده است.
این بار از شب گذشته، تار و پود ارتباطات کاربران ایتا بار دیگر از هم گسسته و دسترسی به این پیامرسان با مشکلاتی مواجه شده است.
روابط عمومی ایتا در تلاش برای رفع نگرانیها، در بیانیهای طولانی شدن فرایند فنی فاز سوم عملیات ارتقا و نصب تجهیزات شبکه پیامرسان را عامل این اختلال عنوان کرده است.
اما این توضیح، نتوانسته است از نارضایتی کاربران که برای دومین بار در یک هفته، طعم تلخ قطعی ایتا را چشیدهاند، بکاهد.
اشکال فنی در برخی سرویسها، بهانهای بود که شنبه گذشته برای توجیه اولین قطعی ایتا ارائه شد، اما گویی این مشکل عمیقتر از آن است که با یک وصله موقت حل شود.
طولانی شدن فرایند ارتقا و نصب تجهیزات، بار دیگر زخمی بر پیکره اعتماد کاربران ایتا زده است.
اعتمادی که با هر بار قطعی، لرزانتر میشود و نیازمند عزمی راسخ برای ترمیم است.
تیم فنی ایتا در تلاش است تا با رفع مشکلات فنی، ارتباط کاربران را در اسرع وقت برقرار کند.
بیشتر بخوانید:
- رشد چشمگیر پیامرسانهای ایرانی
- ۲۰ سال فیسبوک: دگرگونی جهان از لایک تا متاورس
- واکنش سازمان فناوری اطلاعات به اختلال ایتا واکنش نشان داد
امتیاز شما به این مطلب