تخفیفان، یکی از محبوبترین پلتفرمهای خدمات تخفیفهای اینترنتی، قصد دارد طی سه سال آینده به بازار بورس وارد شود. این شرکت که در سال ۱۳۹۰ با ارائه پیشنهادهای مختلف در حوزههای سرگرمی، تفریح، رستوران، سلامت و غیره شروع به کار کرد، اکنون به یک سوپر پلتفرم خدمات تبدیل شده است که میتواند نیازهای بسیاری از جامعه را پاسخ دهد.
به گزارش همراه پرس، احسان جهانی، مدیرعامل جدید تخفیفان و نگین دانشور، همبنیانگذار و سهامدار این شرکت در گفتگو با ایرانیان استارتاپ درباره مسیر رشد و توسعه تخفیفان صحبت کردند. آنها گفتند که تخفیفان در سال ۱۳۹۵ با واگذاری ۳۶ درصد از سهام خود به شرکت سرمایهگذاری سرآوا، ۷ میلیارد تومان درآمد حاصل کرده است. همچنین این شرکت تا زمان کرونا هر سال بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصد رشد داشته است.
جهانی اظهار داشت که تغییرات مدیریتی در ساختار شرکت باعث نشده است که در ساختار سهامداری اتفاقات عمدهای رخ دهد و سهامداران همچنان همراه و حامی شرکت هستند. او گفت: «برنامه داریم در سه سال آینده وارد بورس شویم و چالشبرانگیر بودن در حوزه B۲B، B۲C و C۲C را نشان داد.» جهانی اضافه کرد: «علاوه بر عمق بخشیدن به بخش های فعلی کسبوکار، قصد داریم به لایه های جغرافیای جدید و سگمنت مشتری جدیدی نیز وارد شویم.»
دانشور نیز با بیان اینکه تخفیفان به عنوان یک برند محبوب و قابل اعتماد در ذهن مخاطبان جای گرفته است، گفت: «ما میتوانیم سرویسهای مختلفی را روی یک یوزر پول بسیار عظیم ارائه دهیم که از خرید سوپرمارکتی تا خرید پوشاک و دریافت سرویس در حوزه بیمه خودرو شامل میشود.» دانشور همچنین از اهمیت منابع انسانی در توسعه کسبوکار تخفیفان تاکید کرد.
امتیاز شما به این مطلب