حال یک پلتفرم فعال در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی است که با هدف ارائه خدمات سلامت به کاربران خود، راهاندازی شده است. این پلتفرم برای افزایش رضایت و وفاداری کاربران خود، تصمیم گرفته است از مارکتینگ اتومیشن اینترک، یکی از محصولات شرکت اسمارتک، استفاده کند. این همکاری به تازگی آغاز شده و قرار است با استفاده از قابلیتهای این راهکار، تجربه کاربران حال را بهبود بخشد.
مارکتینگ اتومیشن یک راهکار نوین در زمینه مارکتینگ تکنولوژی (MarTech) است که به کسب و کارها کمک میکند تا با استفاده از دادههای جمعآوری شده از رفتار و علاقه مندی کاربران، بتوانند پیامهای مناسب و شخصیسازی شده را در زمان مناسب و به روش مناسب به آنها ارسال کنند. با استفاده از مارکتینگ اتومیشن، میتوان نرخ تبدیل، بازگشت و وفاداری کاربران را بالا برد و در نتیجه سودآوری کسب و کار را افزایش داد.
آقای دولتی توضیح داد که مارکتینگ اتومیشن اینترک ابتدا روی وبسایت حال پیادهسازی شده و با توجه به بازخوردهای مثبتی که دریافت میکنند، این ابزار به زودی روی اپلیکیشن حال نیز پیادهسازی خواهد شد. او افزود: «تجربههایی که اینترک در زمینه پیادهسازی مارکتینگ اتومیشن داشته است، تاکنون بسیار موفقیتآمیز بوده و توانسته در این حوزه اتفاقات مثبتی را رقم بزند. ما تاکنون از وبانگیج روی پلتفرم خود استفاده میکردیم و حالا با استفاده از اینترک نیز به صورت همزمان شروع به کار کردهایم.»
در ادامه، آقای محمدامین نوربخش، مدیر فروش اسمارتک و عرضهکننده اینترک، اعلام کرد که پیادهسازی اینترک به عنوان مارکتینگ اتومیشن در پلتفرم حال به طور فعال آغاز شده است. او بیان کرد که استفاده از این سرویس به پلتفرم حال کمک میکند تا ارتباط خود را با کاربران بهبود ببخشد و به بازگشت کاربران به اپلیکیشن ایجاد انگیزه میدهد. همچنین این ابزار به شرکتها کمک میکند تا پیامهای خود را به صورت شخصیسازیشده و در زمان مناسب به مخاطبان خود ارسال کنند.
همچنین بخوانید: قطاربار، راهاندازی سرویس انقلابی حمل و نقل با سرعت ریلی
نوربخش اظهار داشت که تیم «حال» در پیادهسازی مارکتینگ اتومیشن اینترک دست به کار شده و تیم موفقیت مشتریان اینترک نیز به آنها در این مسیر کمک خواهد کرد تا این پروژه به موفقیتآمیزی اجرا شود.
امتیاز شما به این مطلب